Bebeğin başının aşağıda olması

0

Soru

Arkadaşlar mrb..Salı günü detaylı ultrason çektirdimm...Herşeyi çok iyi oğluşumun Maşallah...Ama bebeğin başı aşağıdaymış..Dr'um % 80 döner dedi ve bana ilaç yazdı...Ağır iş felan yapma dedi..İleride erken doğum riski olabilirmiş ..Bu hafta salı tekrar gi

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor