4 yıl evlilik ve iki düşük sonucu kan pıhtısı cıktı ama

0

Soru

Kızlar merhabalar bende ve eşimde hiç bir sorun olmamasına rağmen gebe kalmıyordum 4 yılda iki defa gebe kaldım ikiside 4uncu hafta da düştü yani kimyasal gebelik dediler en son arkadaşım zorlayınca test verdim ve bende kan pıhtısı cıktı bu salı kendi dok

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor