36 haftalık bebeğimi kaybettim 3 ay oldu hala toparlanamıyorum

0

Soru

Merhabalar 36+3 te doğuma iki hafta kala kızımı kaybettim çok zor evlat acıısı allahım kimseye vermesin üç ay oldu toparlanamıyorum acısı ilk günki gibi.bir gün once kontrolümüzde herşey cok güzeldi bi gün sonra hareketlerini hissetmedım çok acı cok

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor