Hamilelikte Kan pıhtılaşması olanlar doktorunuz iğneyi kaçıncı haftada bıraktırdı

0

Soru

Kan pıhtılaşması nedeniyle oksapar iğne kullanıyorum. Doktorum 32 haftada iğneyi bırakmamı söyledi. Sizler kaçıncı haftada bıraktınız

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor