Hamilelik değilse ne?

0

Soru

Konuyu buraya açıyorum ama şuan benim için dert olduğu için burdayım. Tam 7 gün oldu adet olmadım. İlk kızımda 3 gün geciktiğimde hemen çıkmıştı hamilelik. Ve ben kendimi bildim bileli en fazla 1_2 gün gecikirim. Hep düzenlidir. Ama dün kan testi yap

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor