Femerada ilk ay negayif 2.AYA BAŞLADIM

0

Soru

Günaydın kizlaar Bugun femerada 2.ayim ilk ay 3gun erken olmuştum. 24, Şubat adet günüm.Negatif oldu. Bugun ilk kontrolüm var hicbisy yapmadim yeme icme konusunda ilk ay 1yumurta idi o kada sey yedim ictim bakal bu ay nasil olcak. 2.ay biraz daha sans.iy

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor