Tüy Dökücü krem Kullanan var mı?

0

Soru

Kızlar ben de kasım annesiyim, ekim sonu kasım başı gibi doğurucam inşallah,yalnız şu aralar doğum yaklaştıkça tüy sorununa takıldım çünkü artık karnım haddinden fazla büyüdüğü için kendi başıma bikini bölgesine ne jilet ne de ağda uygulayamıyorum,içime s

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor