Hiç belirtisi olmadan doğum yapanlar var mıı ??

0

Soru

Merhaba hanımlar ben 5 aylık evliyim ve 2 bucuk aylık hamileyim (10 haftalık). Perşembe günü kontrolümüz var ikili test yapılacak. Tek belirtim deli gibi uyuyorum bu normal mi yani eskiden asla gün içinde uyuyamazdım ama şimdi sanki 40 yıllık iş yapmısınd

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor