adet oldum ama hamile miyim ?

0

Soru

merhabalar, 4 aydır bebiş istiyoruz ama maalesef hala bir sonuç alamadık. son 2 aydır kendimi hamile hissediyorum ancak sonra hüsran bu ay ise normalde DUPHASTON adlı ilacı kullandığım için ilaç bittikten sonra 2 günde regl oluyordum, bu ay 5. günde oldu

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor