Gebelikte ödem, şişkinlik

0

Soru

Herkese selam, Gebeliğimde 32. haftama girmek üzereyim... Toplamda 11 kilo aldım.. Dr'um kilomdan memnun sanırım sorun yok diyor. Tabiki bende dikkat etmeye çalışıyorum. Ama genelde hareketsiz bir işim olduğundan ödem topluyorum.. Gün içinde pc karşısın

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor