-----nst maceralarımızı buradan paylaşalım:)-----

0

Soru

eveeet ilk nst ye giren kasım annesi benim sanırımkaydirigubbakcemile2 kızlar çok ilginç bir şey oluyor kalp sesleriyle baş başa kalıyorsunuz bebişinizin:ecrin_bebek: eline bir düğme veriyorlar her hareketinde düğmeye basıyorsun:roflol: çok komik oluyo

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor