33 haftalık bebeğimi kaybettim

0

Soru

Merhabalar uzun zamandır takip ediyordum 4 ay once bebegimi kaybettim zaten rısklı bi gebelik gecirmiştim 4 bucuk ay kadar yatmıstım doktor bebegin saglıklı hiç bir sey yok demişti her sey yolunda gidiyordu gelişimi vs 30 haftama geldiğimde doktor erken d

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor