Sizce?

0

Soru

Kizlar benim gebelik şuphem vardı idrar testlerim negatif cıkmıstı adet olamadığim icin bugün kadın doguma gittim ultrasonda rahmin temiz sag yumurtalikta kist var o sebeb olabilir dedi yani bu hamile olmadıgım anlamınamı geliyor doktorada soramadım apar

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor