Gebelikte tsh yükselmesi

0

Soru

Merhabalar biraz korktum diye yazmak istedim. tsh değerlerim yüksek olduğu için ilaç kullanıyodum ve gayet iyi devam ediyordu geçen ay 0.98 di tsh. ama bu ay gebelik oldu yeni öğrendim 4 haftalık ve tsh ım 5.44 e yükselmiş yarın sabah doktor randevum var

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor