Düşük iğnesi

0

Soru

Kızlar iyi akşamlar Bugün doktor kontrolüm vardı sata göre 5+ 2 ultrasona göre 4+2 hamileyim Doktor 10 gün sonra kalp atışı için gel bakalım dedi Çıkmadan da haftaya vitamin ve iğne yazacağım dedi İğne ne için diye sordum düşük için dedi Daha önce kı

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor