Gebelikte monodoks kullananlar

0

Soru

Merhaba 5haftalık gebeyim. Yeni öğrendim ve 3.haftasında fitil-ilaç-antibiyotik(monodoks) kullandım. Acaba bir zararı var mıdır?

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor