bebegim olmuyor

0

Soru

Selam derdimi kimseye anlatamam genelde ama buraya yazmak istedim banada yardimci olursunuz dye 10 aylk evliyim bebegimiz olmuyo troit yuksekligi var duzenli hap kullaniyorum bikac aydr kafama bebek konusunu fazlasyla taktim etrafmdakiler o yuzden olmadig

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor