TEKRAR TEST YAPTIRMAMA GEREK VAR MI?

0

Soru

Merhaba adetim yılda 3 kez falan ancak olur. Hep düzensizdir. İlişkinin üzerinden 45 gün geçtikten sonra kan verdim beta hcg <1.20 çıktı ve doktor adet söktürücü verdi. Hala adet olmadım. Geç döllenme olma ihtimali var mı? Hamile değilim diyebilir miyim k

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor