Hamileyimmm

0

Soru

Merhaba ‍♀ Çarşamba günü 19 şubat adet tarihimdi ve olmadım 20 şubatta sabah test yaptim ve çift çizgi cikti. O gun kadın doğumda mr sonucum için randevum vardı ve bhcg istedim sonuç 17.26 cıktı. Doktor tebrikler hamilesin bu değere göre ama biraz düşük

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor