Rahim ağzı yetmezliği

0

Soru

Merhaba sevgili hanımlar 1 Hafta önce 15 haftalık bebeğimi kaybettim. Tüp bebek tedavisine başlamak üzereyken mucize gibi girdi hayatımıza fakat serklaj yüzünden bebeğimi kaybettim. Sabah hunileşme var dedi doktor üniversiteye sevk etti gün aldık gidelim

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor