Karın ağrısı ve kanama

0

Soru

Merhaba hanımlar buraya yazmayalı o kadar zaman oldu ki şunu sormak istiyorum tüp bebek yöntemiyle hamile kaldım 5. Gün embriyosu transfer oldu pazar günü transferin 8.günü pembemsi kanama geldi acile gittim beta 145.2 çıktı dün gece yine karın ağrısı ile

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor