Dış gebelik

0

Soru

Dün hamile olduğumu ve dış gebelik olduğunu öğrendim ve içerde kanamam var doktor önce ameliyat dedi sonra değerlerim çok yükselmediği için iğne tedavisi başlattı bugün ilk iğnemi oldum ama birşey yok kanama falan acaba normal mi Bilgi verirmisiniz yaşaya

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor