İSTANBUL REYAP HASTANESİ

0

Soru

merhaba arkadaslar Reyapta doğum yapanlardan bilgi alacaktım.Mesut beyi çok ovmüşler formda açıkcası ona gitmeyi düşünüyorum.sormak istediğim bir problem yaşadınızmı mesut beyle yada hastaneyle alakalı?bazıları hemşirelerin ilgisizliğinden bahsetmiş.doğru

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor