Doktorumla ilgili tereddutlerim

0

Soru

Merhaba hanımlar hayırlı akşamlar . Gebelik takibim Lina ( Ankara )'da oluyor . Bugüne kadar 3 defa gittim . Doktorumu sevmiştim ilgiliydi beni çok rahatlamıştı. Tek sikintisi biraz yogun olmasi . Perşembe günü tahlil vermiştim . Sonuçları cumartesi çıka

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor