Bebeğin cinsiyetini doktor erkek dedi sonra kiz

0

Soru

Arkadaşlar merhaba 11+3 günlük iken hastaneye gittim ikili tarama testine baktı doktor erkek dedi şuan 14 haftalık gebeyim farklı bir doktora gittim özel hastaneye bugün mü doktor yüzde doksan erkek dedi böyle bir sorun yaşayan oldu mu şok oldum açıkçası

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor