epizyotomisiz normal doğum

0

Soru

arkadaşlar, ilk gebeliğim ve 29. haftadayım. Devlet hastanesinde ilk doğumunu yapmış ve epizyotomi uygulanmamış olan var mı? sanırım biraz doğum fobim var. internette çok fazla şey, çok farklı görüşler hakim. bu konuya ilişkin yorumlarınızı bekliyorum.

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor