Silik çizgi

0

Soru

Merhaba arkadaşlar adetime 12 gün var son adetimde çok fazla kanamam oldu bittikten sonraki hafta karnımda adet sancısı gibi ağrılar hissettim karnım çok fazla ağrıdı göbeğimin sağ alt tarafında şişkinlik oldu bi çok test yaptım hepsi silik çizgili çıktı

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor