Ogluma ne olacak?

0

Soru

17 Eylül gecesi 39+5 te sancılarim basladi.1.5 saat boyunca evde sancimin duzenli hale gelmesini bekledim.1 oglum var sezeryan ile dunyaya geldi.Bu gebeligimde sezaryan sonrasi dogal dogum yapacaktim.Sancilarim iyice arttı fakat duzene girmedi.2 saat sonr

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor