adet olamadım

0

Soru

Merhaba ben hep düzenli bir şekilde regl olurdum.Bu ay olamadım nedense 2 kere erkek arkadaşımla ilişkim oldu fakat ikisinde de boşalma olmadı ve prezervatif kullandık.Prezervatif içimde kalmıştı boşalma olmadığı halde kuruntu yapıp ella içtim.Diğer ilişk

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor