Yorumunuza ihtiyacım var

0

Soru

Herkese merhaba. aklıma takılan bir şey var size danışmak istiyorum. 6. Hafta içindeyim. Geçen hafta keseyi görmüştük nokta kadardı. 2 gün önce sağlık ocağından çağırmışlardı gebelik takibi için beta hcg bakmışlar ve 27bin çıkmıştı. Ben de dün içimden gel

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor