meme hastalıkları

0

Soru

İyi günler hocam!Ben 40 yaşındayım meme ağrısı şikayetiyle doktora gittim.Mamografi ve usg yapıldı sonuç ları yorum larsanız çok dens meme yazıyor.BI-RADS Sınıflaması:1 normal meme diyorsevinirim.Mamografide USG sonucunda:Sağ meme üst yarımda saat 12 yönü

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor