göğüs kafesinde beze

0

Soru

Merhaba.Göğüs kafesimin sağ üst tarafında acısız,oynayan bir beze var.Tehlikeli midir ? Aynı zamanda tiroid hastasıyım 19 milim çapında nodülüm var.Biyopsi sonuclarim temiz cikmisti.Bununla bir ilgisi var mıdır ?

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor