Fıtık amaliyatı

0

Soru

Hocam merhaba 2 yil once gobek fitik amaliyatı oldum.fakat amaliyat yerinde gerginlik var bastırınca o bolgede sertlik var ve rahatsızlık veriyor bu normalmi ilerki zamanlarda duzelirmi.hocam saygılarımla.teşekkürler

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor