Kasık fıtıgo ve öksürük

0

Soru

Hocam saygılar tam 35 gün önce kasık fıtıgı ameliyatı oldumm. Açık yöntemle hocam ameliyat bölgemde hafif şişlik var fakat bende kronik öksürük var bronşit ve astımdan dolayı öksürdüğümde hafif şiştiğini hissediyorum ilk sorum şu hocam bu şilik geçermi yo

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor