Apandisit.

0

Soru

Merhaba hocam iyi çalışmalar.13gün once akut apandisit kapalı ameliyatı oldum sağ kasık bölgemde ayaga kalktığım zaman bi bi dokunma hissi oluyor ve yine bu sag tarafta hafif bastırdığımda sancı benzeri acı oluyo bunlar normal mı diğer türlü bir sıkıntım

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor