Kolostomi hastası

0

Soru

Hocam nenem kolostomi hastası ameliyat olduktan sonra yaklaşık 2 aydır torba taşıyor. Ancak aynı bölgede birde fidık oluşmuş. Bağırsağın olduğu bölge şiş duruyor. Ileri derecede ağrı yapıyor olmalı ki artık ağrı kesiciler de bi fayda göstermiyor. Buna ne

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor