Mide ağrısı

0

Soru

Merabalar ben yaklaşık 2 ay dır özellikle sabahları hafif mide ağrısı ve şişkinlik hissediyorum ayrıca 2 hafta da seyrek olarak dışkı da kan var iç hastalıkları alanında bir doktora gittim anlattiklarima göre teşhis koydu hemoroid dedi ama ben hala emin d

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor