Tırnak batması

0

Soru

Merhaba, Ayak baş parmağımda Tırnak batması vardı bir sene uğraştım düzeltemedim Hastaneye gittim sadece tırnağın bir köşesini aldılar ilk zamanlar iyiydi üç ay gibi bir zaman geçtikten sonra ağrı ve iltihaplanma başladı ne yapmam lazım teşekkürler ?

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor