Dogum sirasinda kaburga zedelenmesi

0

Soru

Merhaba Sn Hocam.2014 yilinda ilk dogumumu yaptim.sol en alt kaburgamda biraz daha kabariklik vardi sonra unuttum gitti rahatsiz etmedi. 2.dogumumu ise 6 ay once yaptim.ve epidural anst. Ile sezaryan dogum sirasinda bebegi alabilmek icin fena bir baski ya

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor