Bağirsak ameliyati

0

Soru

Merhaba hocam hastamız bağirsak ameleyeti oldu, 15 gun hastanede yatti ve yeni taburcu oldu.Bugün pansumana gitti ve aksam dikiş yerlerinden o pansuman yapilan yerden pislik gelmeye basladi.Herhangi birsey olur mu?

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor