Kasık fıtığı ameliyatı

0

Soru

Merhabalar hocam. 5 ay önce sol kasık fıtığı ameliyatı oldum. Fakat hala ağrılarım var batma oluyor yanma oluyor. Bu normal midir bilemiyorum. Bu arada açık ameliyat oldum. Saygılar..

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor