2 yıl önceki ameliyat yerinde şişlik kızarıklık

0

Soru

Merhaba 2 yıl önce trafik kazası yaptım araba çarptıbana ve iç kanama geçirdim ve karnımdan ameliyat oldum şimdi o dikiş yerinde top gibi şişkinlik kızarıklık ve ağrı var dokununca sizce önemli birşeymi

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor