Apendektomi sonrası ağrı ve patoloji sonucu?

0

Soru

İyi günler, ben 2 ay önce apendektomi oldum da ameliyat kesim kabarık şekilde kırmızı olarak iyileşiyor ve gün içerisinde ağrıyor (iğne batması şeklinde) normal midir? Birde patoloji sonucu neoplazma görülmemiş ve apendiks vermiformis yazıyor 6cm boyunda

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor