koltuk alti ve süt kisti

0

Soru

İyi günler koltuk altım da çok kötü bi ağrı var Doktorum süt kisti dedi şişlik var bide baya ağrısı oluyor bana ameliyat olmani başka caresinin olmadığını söyledi antibiyotikte kullanıyorum etkisi yok yeni bi doku onu almamiz lazim dedi ameliyat olmam sar

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor