fıtık amaliyatı

0

Soru

Hocam merhaba 2 yıl önce göbek fıtığı amaliyatı oldum fakat amaliyat yerinde tek noktada sanki bir cisim var gibi sızlama şeklinde ağrı yapıyor daha önce ultrason çekildim tekrarlama yok dediler, bu normal mi hocam geçermi.teşekkürler.saygılarımla

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor