Endoskopi sonucum da ne gözüküyor

0

Soru

Merhaba, şişkinlik ve yanma şikayetiyle başvurdum endoskopi oldum ve sonucum: Kronik gastrit - inglamasyon ++ altivasyon ++ intestinal metaplazi - atrofi - displazi - h.pylori - şeklinde bilgi alabilir miyim acaba ?

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor