Sağ ve sol kaburga altında ağrı

0

Soru

Merhaba doktor bey bundan 6 ay önce karın ağrısı kabızlık ve yüksek derecede gaz şikayetiyle hastaneye gittim ve kolonoskopi ve endoskopi yapıldı kolonoskopi tamamen temiz çıktı endoskopi de antralgastrit ve özofajit grade C çıktı ve mide çıkışında iltiha

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor