GÖBEK FITIĞI

0

Soru

Merhaba ; 75 yaşında kalp ve şeker hastası olan babaannemde göbek fıtığı oluştu.Doktorumuz ben kasap değilim kesip biçemem masa da kalır diyerekten ameliyat etmeyi reddetti.Fıtık gün geçtikçe büyüyor.Biz bu durumda nasıl bir yol izlemeliyiz.Babaannem amel

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor