Karın ağrısı

0

Soru

Hocam merhaba ben iki aydır karın ağrısı çekiyorum doktor a gittim endoskopi ve kolonoskopi oldum hiç bir şey çıkmadı denildi doktor um kullandığım antibiyotik lerden flora min bozulmuş olabileceğini söyledi ve maflor çöküşü 200 dicetel ilaçlar ini verdi

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor