Apamdisit ameliyatı

0

Soru

2 ay önce açık apandisit ameliyatı oldum ancak bir kaç gündür önce dikiş yerimin altında bi şişlik hissediyorum ve elimi değdiğimde bilye gibi bir şey hissediyorum acaba bi sorun var mıdır?? Teşekkür ederim, kolay gelsin

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor